top of page
  • Фото автораIMPEL

Маркетинг в соцмережах (SMM): сучасний рішення для просування бізнесу та бренду

Оновлено: 10 лип. 2023 р.




Сучасні тенденції економічного, соціально життя відрізняються від тих що були раніше, зокрема значну роль в цьому зіграла війна. Тепер стандартні методи просування на ринку, продажі, реклама брендів вимагають нових і нових підходів. Завдяки інтернету інформація поширюється і засвоюється значно швидше ніж раніше, а багато традиційних методів реклами вже не працюють так ефективно. Все більше і більше компаній прагнуть завоювати лояльність своєї аудиторії з допомогою соцмереж та акумулювати там усі звязки. Тому один з надійних та дієвих методів сьогодні - SMM про який ми розповімо. Потрібне SMM-просування? В агентстві Impel ми допоможе вам підібрати ефективну стратегію комунікації вашого бренду та підняти продажі, просто подавайте заявку.


SMM, або Social Media Marketing — це сукупність дій, спрямованих на просування певної торгової марки, компанії, організації чи ідеї на ринку за допомогою активної роботи в соціальних мережах різних типів та спрямувань. Фактично під SMM мається на увазі регулярне, емоційно та інформативно насичене спілкування з конкретною цільовою аудиторією в Інтернеті. Для цього варто використовувати саме ті соцмережі, які здатні найширше розкрити основну ідею бізнесу та максимально повно відповідати потребам та інтересам кола потенційних клієнтів та прихильників. Наприклад:


Facebook акумулює різноманітну аудиторію від підлітків до людей зрілого віку, інтелігенцію, підприємців, культурних та масових діячів. Постійними користувачами Фейсбука є найбільш соціально та економічно активні шари населення. Кожна поважаюча себе компанія повинна мати сторінку в даній соцмережі, а інвестовані кошти в просування окупляють себе.


Instagram — знаходиться у власності Facebook, це дозволяє звязувати обидві соцмережі та проводити паралельні рекламні кампанії. Це велика соціальна комьюніті, із значною кількістю молоді, а також підлітків, студентів та школярів, що викладають власні фото з коротким описом. Тому тут вдало просуваються товари типу одягу, взуття, ювелірних виробів, косметики, гаджетів та аксесуарів. А ще – послуги в сфері спорту, здорового способу життя, схуднення, активного відпочинку, подорожей і організації свят та весіль.


TikTok — швидкоростуча соціальна мережа для коротких відео, яка стала найбільш трендовою у всьому світі зараз. Користувачі проводять там значно більше часу ніж в інших соцмережах. Найбільш популярна серед молоді.


Youtube дозволяє знаходити вам аудиторію яка шукає вирішення своїх питань та просто відпочиває переглядаючи відеоролики різноманітного характеру. Реклама у Youtube допомагає покращити впізнаваність бренду і дуже добре підходить для великих рекламних кампаній.


LinkedIn — соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів. Там найкраще налагоджувати контакти з партнерами, розширяти горизонти бізнесу за кордоном, а також знаходити класних спеціалістів для роботи в свою команду.


Telegram — особливо популярним став в світлі військових подій. Тисячі та мільйони каналів щодня публікують актуальні новини та діляться цікавою інформацією. Аудиторія телеграму зараз одна з найбільш лояльних. Телеграм підійде для просування локальних товарів та послуг, для цього варто рекламуватись на таких же локальних каналах.


Не знаєте яку соцмережу обрати? У агентстві Impel ми з радістю підберемо для вас найкращу платформу та допоможемо іх просуванням вашого бренду та товарів, проаналізуємо вашу цільову аудиторію та напишемо ефективну стратегію. Для отримання консультації просто подавайте заявку!



47 переглядів0 коментарів
bottom of page