Сучасні тенденції економічного, соціально життя відрізняються від тих що були раніше, зокрема значну роль в цьому зіграла війна. Тепер стандартні методи просування на ринку, продажі, реклама брендів вимагають нових і нових підходів. Завдяки інтернету інформація поширюється і засвоюється значно швидше ніж раніше, а багато традиційних методів реклами вже не працюють так ефективно. Все більше і більше компаній прагнуть завоювати лояльність своєї аудиторії з допомогою соцмереж та акумулювати там усі звязки. Тому один з надійних та дієвих методів сьогодні - SMM про який ми розповімо. Потрібне SMM-просування? В агентстві Impel ми допоможе вам підібрати ефективну стратегію комунікації вашого бренду та підняти продажі, просто подавайте заявку.
SMM, або Social Media Marketing — це сукупність дій, спрямованих на просування певної торгової марки, компанії, організації чи ідеї на ринку за допомогою активної роботи в соціальних мережах різних типів та спрямувань. Фактично під SMM мається на увазі регулярне, емоційно та інформативно насичене спілкування з конкретною цільовою аудиторією в Інтернеті. Для цього варто використовувати саме ті соцмережі, які здатні найширше розкрити основну ідею бізнесу та максимально повно відповідати потребам та інтересам кола потенційних клієнтів та прихильників. Наприклад:
Facebook акумулює різноманітну аудиторію від підлітків до людей зрілого віку, інтелігенцію, підприємців, культурних та масових діячів. Постійними користувачами Фейсбука є найбільш соціально та економічно активні шари населення. Кожна поважаюча себе компанія повинна мати сторінку в даній соцмережі, а інвестовані кошти в просування окупляють себе.
Instagram — знаходиться у власності Facebook, це дозволяє звязувати обидві соцмережі та проводити паралельні рекламні кампанії. Це велика соціальна комьюніті, із значною кількістю молоді, а також підлітків, студентів та школярів, що викладають власні фото з коротким описом. Тому тут вдало просуваються товари типу одягу, взуття, ювелірних виробів, косметики, гаджетів та аксесуарів. А ще – послуги в сфері спорту, здорового способу життя, схуднення, активного відпочинку, подорожей і організації свят та весіль.
TikTok — швидкоростуча соціальна мережа для коротких відео, яка стала найбільш трендовою у всьому світі зараз. Користувачі проводять там значно більше часу ніж в інших соцмережах. Найбільш популярна серед молоді.
Youtube дозволяє знаходити вам аудиторію яка шукає вирішення своїх питань та просто відпочиває переглядаючи відеоролики різноманітного характеру. Реклама у Youtube допомагає покращити впізнаваність бренду і дуже добре підходить для великих рекламних кампаній.
LinkedIn — соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів. Там найкраще налагоджувати контакти з партнерами, розширяти горизонти бізнесу за кордоном, а також знаходити класних спеціалістів для роботи в свою команду.
Telegram — особливо популярним став в світлі військових подій. Тисячі та мільйони каналів щодня публікують актуальні новини та діляться цікавою інформацією. Аудиторія телеграму зараз одна з найбільш лояльних. Телеграм підійде для просування локальних товарів та послуг, для цього варто рекламуватись на таких же локальних каналах.
Не знаєте яку соцмережу обрати? У агентстві Impel ми з радістю підберемо для вас найкращу платформу та допоможемо іх просуванням вашого бренду та товарів, проаналізуємо вашу цільову аудиторію та напишемо ефективну стратегію. Для отримання консультації просто подавайте заявку!