top of page
  • Фото автораIMPEL

Кейс "Виробник систем водовідведення, очищення, геосинтетики і благоустрою"

Оновлено: 1 серп. 2023 р.



Vodaland (до повномасштабного вторгнення Standartpark) — торгово-інжинірингова компанія-виробник, що працює у сфері збору, очищення, відведення води, інженерного облаштування та благоустрою території. Представлені в 7 країнах світу — Канада, США, Іспанія, Румунія, Польща та ін. Вже більше 20 років забезпечують клієнтів якісною продукцією. Водовідвідні лотки компанії ви можете на вулицях будь-якого міста нашої країни.

Завдання:

Клієнт звернувся із потребою вдихнути життя у свої соцмережі і тим самим підтвердити реноме лідера в своєму сегменті

Тривалість співпраці:

Починаючи з 2021 року — дотепер

Що було зроблено:


1. На початковому етапі було підготовано стратегію просування на основі аналізу ринку та конкуренції. Хоч компанія Vodaland і лідер в своєму сегменті проте була необхідність покращити свої позиції по деяких групах товарів і саме в них конкуренти виглядають досить непогано.


2. Так як компаніях активна у 2 соцмережах ми розділили наш контент на той, що корсспоститься і на індивідуальний для кожної. Наш рубрикатор виглядав як — компанія, продукція і технології, реалізовані проекти (кейси), партнерство, розважальний. Важливо було реалізувати контентну стратегію так, щоб це було цікаво для користувачів і корисно для компанії з чим ми і справились.


3. До початку співпраці сторінка велась в певному стилі але публікаціям бракувало логічності в подачі інформації і зрозумілості. Тому ми визначали декілька головних тем місяця і розвивали кожну в декількох публікаціях, щоб якнайповніше розкрити властивості продукту про який йде мова. Після ребрендингу компанії ми змінили стиль публікацій, але загальну логіку подачі інформації зберегли.



4. З початком повномасштабного вторгнення співпраця тимчасово призупинилась, але за деякий час ми відновили діяльність переписавши стратегію та дещо змінивши контентну політику. Рубрикатор залишився схожим, але ми змістили свій акцент на кейси компанії, адже це саме те, що покаже наскільки наш продукт якісний і користується популярністю.


5. Співпраця між нами була продуктивною, тому ми почали співпрацювати й на інших ринках, зараз ми ведемо спільноти компанії в Канаді та Іспанії. Vodaland активно зайшли на ці ринки, а вся продукція виготовляється в Україні.


6. Активно використовуємо інструменти highlights. Продовжуємо пропрацьовувати їх згідно категорій і додавати нові й нові елементи. Також за можливості публікуємо Reels, в планах змістити трішки акцент в сторону відеоконтенту, хоч у випадку даного проекту це нематиме критичного впливу.


В результаті нашої співпраці спільноти компанії Vodaland виглядають приємно і зрозуміло для користувача, мають фірмовий стиль за яким нас легко ідентифікувати. Під час запуску реклами на сторінки активно підписується нова аудиторія.




Необхідний якісний та ефективний SMM для бізнесу? Співпраця з нами як з досвідченим SMM-агентством забезпечить вам найкращий результат.


108 переглядів0 коментарів
bottom of page