top of page
  • Фото автораIMPEL

Кейс "Стоматологічна Клініка"

Оновлено: 1 серп. 2023 р.


Dental Atelier — словацька сломатологічна клініка преміум рівня. Знаходиться у м. Жиліна та надає усі види стоматологічних послуг з акцентом на реконструкцію та зміну усмішки (протезування, імплантація).

Завдання:

Клієнт звернувся із необхідністю ведення соцмереж та потребою залучення нових пацієнтів у клініку.

Стати клінікою №1 у місті у соцмережах.

Тривалість

співпраці:

Листопад 2022 — дотепер

Що було зроблено:


1. Так як клініка є активною у 2 соцмережах — facebook та instagram, ми порівняли ефективність публікації контенту і виявилось, що на відміну від України у Словаччині люди досить активні у facebook та радо взаємодіють із нашим контентом, а органічне охоплення було більшим ніж у instagram тому ми кросспостимо усі дописи в обидві соцмережі.


2. Було проаналізувано ринок та діяльність конкурентів в місті та навколо. Місцеві клініки займаються просування, мають вироблений фірмовий стиль, рубрикатор публікацій, а деякі навіть активно запускають рекламу.


3. Створено рубрикатор публікацій. На початку наш рубрикатор виглядав як — приклади робіт, стоматологічні міфи, про нас, інформаційні пости, колектив, відгуки, відеоконтент. З часом інформаційні пости, міфи ми перенесли у stories, а живий контент з клініки, з яким аудиторія взаємодіє найкраще, визначили як основний контент. Активно публікуємо Reels — для них ми пишемо сценарії, а деякі матеріали створюємо власноруч.


4. Створено фірмовий стиль сторінки. Для оформлення візуального контенту було використано фірмовий колір бренду та запропоновано декілька варіантів оформлення. На словацькому ринку замовники часто віддають перевагу чітко спланованій стрічці, яка відповідає певній системі та загалом сприймається естетиною. Таким чином, перші місяці ми дотримувались спланованої системи публікацій. В певній мірі це було позитивним рішенням, адже вдалось створити стійку асоціацію бренду з певним стилем та кольором. В процесі співпраці та аналізу взаємодій з контентом ми зробили висновок, що дотримуватись чітко спланованої стрічки немає сенсу, аудиторія чудово взаємодіяла з простими публікаціями та лаконічно поданою інформацією. Еволюцію стрічки можна прослідкувати на даних прикладах.


5. Створено рубрикатор highlights. Хотіли створити його таким, щоб людина яка вперше заходить на нашу сторінку одразу отримала усю необхідну інформацію про нас.

  • Про клініку (інформація, фото)

  • Відгуки від пацієнтів

  • Наші роботи

  • Перелік наших послуг

6. Розробка рекламних креативів, оголошень та запуск таргетованої реклами.

Відповідно до цілей просування, ми запускаємо рекламу на трафік для сторінки у instagram, лідогенерацію та дзвінки.

Реклама з ціллю "Трафік" дає нам щомісячний приріст підписників у instagram.

Рекламу з ціллю "Дзвінки" ми запустили у робочий час клініки", щоб не було дзвінків у не робочий час.

Лідогенерація — наша основна рекламна ціль, яка дозволяє отримати левову частку нових клієнтів.

Як результат — ми досить швидко закрили запис на професійну гігієну (на декілька місяців вперед), яка в багатьох випадках є первинною послугою для клієнтів. Такий поріг входу дасть можливість зробити пацієнта лояльним до нас та скористатись в майбутньому й іншими послугами клініки.



Результати наших робіт:

  • Сторінка виглядає живою

  • Аудиторія активно взаємодіє з контентом, stories та Reels

  • Поступово зростає кількість підписників на сторінці

  • Вже зараз середній коефіцієнт залученості у нас більший ніж у будь-кого із конкурентів

  • Запис на професійну гігієну закритий на декілька місяців вперед

  • Вартість однієї заявки — 3,8€ (*після вирахування випадкових)

  • Вартість дзвінка — 6,4€

  • Ріст підписників ⬆ 700 для обох соцмереж разом

  • Охопили облікових записів з реклами — 73K.



Необхідний якісний та ефективний SMM для бізнесу? Співпраця з нами як з досвідченим SMM-агентством забезпечить вам найкращий результат.



147 переглядів0 коментарів
bottom of page