top of page
  • Фото автораIMPEL

Просування в Instagram: детальні поради рекламного просування для маркетолога

Оновлено: 10 лип. 2023 р.




Популярність соцмереж ні в кого не викликає сумнівів і дедалі зростає. Instagram, як одна із найпопулярніших соцмереж має достатньо високий показник залученості. SMM-просування в Instagram — ефективний спосіб розповісти світові про себе з набором зрозумілих маркетингових інструментів та мільйонною аудиторією. В даній статті ми розповімо вам усі етапи запуску в соцмережі, а також можливості майданчика.


Що таке реклама в Інстаграм?


Реклама в Instagram — це публікації в особистому обліковому записі (фото, відео), що можна додатково платно просувати через сам Instagram а також через бізнес-аккаунт Facebook Ads Manager.


Цінова політика


У Instagram досить високий рівень залученості користувачів. Саме тому рекламодавці так часто обирають цю соцмережу, а вкладення приносять хороші результати. За даними Wordstream.com, середня вартість просування в Інстаграм у 2021 становить:

  • За клік (CPC) – від 0,4 до 0,7 доларів.

  • За взаємодію, залученість (лайк, коментар, клік) — від 0,01 до 0,05 доларів.

  • За 1000 показів (CPM) – від 2,5 до 3,5 доларів.

Вартість реклами в Інстаграмі залежить від таких факторів, як:

  • Величина обраної аудиторії

  • Локація (наприклад країна)

  • Ніша, інтереси аудиторії. Просування висококонкурентній області, наприклад, модний одяг чи цифрові технології — ціна за рекламу буде вищою.

  • Сезонність. Вартість реклами часом дорожчає ближче до свят (наприклад, перед «Чорною п’ятницею»).

Зростання популярності соцмережі Інстаграм


Інстаграм — один з найпопулярніших додатків для смартфона. Динаміка попуярності показує, що соцмережа хоч напевно і досягнула піку своєї популярності але кількість користувачів все ж зростає. Так, у 2013 році загальна аудиторія його користувачів становила 150 мільйонів людей. У 2017 році ця цифра зросла до 800 мільйонів і вже зараз Інстаграм налічує більше 1 мільярда користувачів.


В Інстаграмі, зокрема, зареєстровано понад півмільйона активних лідерів думок (блогерів тощо). Як результат, тут активно розвивається інфлюєнс-маркетинг. Згідно даним Influencer marketingHub ринок виріс й досяг позначки 14 млрд доларів.


Навіщо запускати рекламу в Інстаграм?


Основною причиною цьому є аудиторія. За статистикою 2021 року в Інстаграмі зареєстровано понад 1 мільярд активних користувачів і ця цифра зростає не менш ніж на 400тис. осіб щодня.


Більшість аудиторії складають чоловіки віком від 18 до 24 років (17,9%), а також жінки від 25 до 34 років (14,8%).


В Україні у 2017 року кількість українських користувачів Instagram ледве сягала 4 мільйонів. Сьогодні їх кількість у Instagram налічує понад 16 мільйонів людей – близько 35% населення країни. Тому розвиток Інстаграм — один із ефективних способів популяризації, просування бренду, компанії.


Ще однією причиною є кількість проведенного тут часу. За останньою інформацією всередньому користувачі проводять в instagram по 30хв щодня, а отже активно переглядатимуть і вашу рекламу.


Можливості реклами в Інстаграм. Ще однією перевагою Інстаграм є таргетингова (цільова) реклама, яка актуальна для бізнесу з наступних причин:


Низький поріг входу. Розкрутити інстаграм з нуля можна навіть із мінімальним бюджетом. Спочатку це може не принести великих результатів, проте допоможе «набити» руку та уникнути помилок у майбутньому.


Точне потрапляння в ЦА. Завдяки таргетингу за інтересами, націлення дозволить швидко знайти «теплу» аудиторію для будь-якого продукту.


Постійність. Інтереси та особливості цільової аудиторії не часто змінюються в одну мить, тому при правильному налаштуванні, реклама може місяцями давати успішне просування товарів та послуг в Інстаграм.


Швидкість. Навіть при мінімальних навичках запустити таргетингову рекламу можна вже через 30 хвилин, а через короткий проміжок часу вже отримувати результати. Проте ми не рекомендуємо запускати рекламу власноруч, а довіритись спеціалістам із агентства IMPEL, це дозволить уникнути помилок та зекономити значну кількість коштів. Довірьтесь професіоналам.


Для яких ніш підходить просування в Інстаграм?


Насправді немає такої ніші якій б не підійшов Instagram, проте ми вважаємо, що реклама інстаграм найкраще працює у наступних напрямах:

  • Інтернет магазини (продажі)

  • Тематичні спільноти у соціальних мережах;

  • Локальний бізнес (кафе, спортклуби, квіткові магазини, салони краси тощо);

  • Інфобізнес;

  • Реклама івентів;

  • Туристичний бізнес;

  • Товари та секції для дітей.

  • Жіночі послуги

Цілі маркетингу в Інстаграм


Instagram дозволяє використовувати різні способи просування товарів та послуг в залежності від поставлених вами цілей та очікуваного результату. Розглянемо основні рекламні цілі:


Впізнаваність бренду. Допоможе розповісти аудиторії про бренд, товар, послугу або додаток;

Підвищення охоплення. Також привертає увагу користувачів до продукту. Але на відміну від першого варіанту, який орієнтований на більш «теплу» аудиторію, охоплює ширше коло користувачів;

Трафік. Додає до рекламного допису посилання яке скеровує користувачів на ваш сайт або обліковий запис;

Залученість. Цей вид просування підштовхує підписників до взаємодії з Instagram-акаунтом (лайки, коментарі, збереження тощо);

Встановлення додатку – реклама додатків;

Повідомлення. Стимулює користувачів писати повідомлення вашому профілю.

Перегляди відео. Дозволяє просувати не лише фото а й відео контент.

Лідогенерація. Відмінно підходить для збору контактних даних клієнтів для подальшого контакту із компанією;

Конверсії — виконання користувачами цільових дій на сайті на який ви їх скеровуєте;

Підвищення відвідуваності торгових точок. Фокусує увагу покупців на офлайн-бізнесі.


Весь спектр рекламних цілей доступний з використанням інструменту Facebook Ads Manager, який пов'язаний і з Instagram також. З аккаунту інстаграм напряму можна стимулювати людей лише до відправки повідомлень, відвідування профілю та сайту.


Рекламні формати для просування в Інстаграм

Після встановлення бажаних цілей реклами, потрібно думати над способом їх досягнення, тобто над креативними оголошеннями. Їхній перелік такий:

  1. Графічні оголошення — створення постів із фото чи відео на товар/послугу. Такий формат найкраще підійде для нішей, де основні переваги можна передати за допомогою зображення, якісного фото. Фотоконтент поступається в популярності відео чи колекціям, але ідеально підходить для швидкого та ефективного тестування.

  2. Реклама у сторіс. Це широкоформатні зображення або відео, що з’являються користувачам Instagram-акаунта в момент переходу з однієї сторіс на іншу. За рахунок охоплення рекламою повного екрану смартфона вона здається користувачам більш захоплюючою, посилює залученість.

  3. Відео реклама. Допомагає наочніше розповісти про бренд та його пропозицію. Ролик може тривати до 1 хвилини, але короткі відео вважаються більш ефективними.

  4. Колекції. Тут стратегія ведення Інстаграм заснована на показі товарів із каталогу інтернет-магазину. Створити колекцію можна також за допомогою відео чи картинки, під якими користувач може переглянути назви товарів чи послуг.

  5. Reels. Це новий інструмент віео-контенту, що нагадує сторіс. Однак, перевага в тому, що reels-відео не зникає за добу після публікації. Можуть тривати до 1 хвилини.

  6. Кільцева галерея. Складається із серії роликів або картинок в одному дописі, які користувач може самостійно перегортати. Її можна використовувати, як у стрічці новин, так і в stories. Цей формат демонструє:

  • товарні колекції;

  • історії у кількох частинах;

  • інші відео та графічні зв’язки (але не більше 10 одиниць);

Рекламні креативи для просування в Інстаграм


Особливістю інстаграм є візуальна складова і саме за це користувачі його обирають. Тому креативи для цього майданчика мають бути яскравими, привертати та зупиняти увагу. Важливо, щоб зображення виділялися на фоні стрічки або були максимально схожими на органічний пост.


При створенні креативу в Instagram краще дотримуватися технічних вимог:

  • параметри відео – gif, mov та mp4;

  • тривалість — в ідеалі близько 15 секунд;

  • розмір картинки – 1080х1080 пікселів для стрічки і 1080х1920 для stories, reels;

Як правило, люди гортають стрічку Інстаграм без звуку та досить швидко. Згідно дослідження HubSpot за 2020 рік, лише 29% користувачів дивляться Stories в Інстаграм зі звуком. Більшість (56%) іноді включають звук і 15% ніколи його не включають. Це спричинено тим що користувачі активно використовують соцмережу на роботі, в транспорті і не хочуть привертати уваги чи комусь заважати.

Тому важливо передати основних посил ролика в перші 3 секунди інакше користувач прогорне стрічку.


Як запустити рекламу в Інстаграмі? Покрокова інструкція


Запустити рекламу можна прямо у профілі перевівши його у бізнес-профіль, це не складно та займе менше хвилини. При цьому рекламувати можна тільки той контент, який вже представлений в обліковому записі.

За допомогою Facebook Ads Manager. В цьому випадку можна додати рекламні матеріали не представлені в обліковому записі.


Процес запуску реклами через instagram включає кілька етапів:


1. Створюємо креативний допис та публікуємо його у стрічці.


2. Відкриваємо публікацію, яку рекламуватимемо, і обираємо опцію "Boost post".

Instagram запропонує вам кілька варіантів на вибір:

  • Більше відвідувань профілю. Для популяризації вашого Інстаграм-акаунта.

  • Більше відвідувань сайту. Підійде для реклами вашого сайту

  • Більше повідомлень. Стимулює користувачів писати вам у профіль.


3. Якщо обирати ціль "трафік на сайт", система підтягне адресу, вказану в налаштуваннях профілю.


4. Наступний крок — налаштування аудиторії. Можна вибрати автоматичну аудиторію та сформувати та самостійно. У першому випадку система автоматично відбирає фоловерів, схожих на ваших читачів. Це гарний спосіб при великій органічній базі передплатників, яка дає соцмережі найкраще розуміння, кого і де потрібно шукати.

Якщо у вашому Інстаграм профілі ще небагато шанувальників, аудиторію краще налаштовувати власноруч. Для цього необхідно обрати Розташування, Інтереси та Соцдем аудиторії.

5. Бюджет та тривалість. Далі потрібно вказати суму, яку ви готові витратити на рекламу та час її дії.

6. Передперегляд. Реклама готова і тепер можна подивитися, як вона виглядатиме в очах користувача в різних плейсментах. Для цього оберіть опцію “Попередній перегляд оголошення".


7. Завершення. Заплатити за просування можна банківською карткою або через PayPal. Для цього виберіть кнопку «Оплата», вкажіть країну та платіжні реквізити.


Як вимірювати ефективність реклами в Інстаграм


Щоб оцінити дієвість оголошень в Інстаграм, можна скористатися системою звітності в Ads Manager. Для цього на самому оголошенні слід вибрати опцію «Дивитись діаграми». Вгорі екрана з’явиться панель, яка дасть вибір із трьох метрик:


1. Результативність — статистика з реклами:

  • досягнуті цілі;

  • перегляди;

  • бюджет, витрачений на кампанію, групу оголошень або рекламу за встановлений часовий відрізок.

2. Демографія. Показує рекламну статистику з розбивкою на вік та стать. Ця метрика допоможе вивчити реакцію аудиторії на оголошення, щоб потім скоригувати рекламу.


3. Плейсмент. Тут можна переглянути результативність реклами на різних плейсментах. З цими даними можна знайти найкращу платформу для розміщення конкретного оголошення.


Щоб отримати доступ до просунутої статистики, клацніть опцію “Стовпці”, потім “Налаштувати стовпці”, після чого додайте потрібні метрики. Ось кілька показників, на які слід орієнтуватися насамперед:


Охоплення. Показує кількість користувачів, які хоч раз побачили рекламу.

Частота. Статистика кількості переглядів оголошення одним і тим самим користувачем. Якщо та сама реклама постійно спливатиме перед людиною, він стане відчувати до неї негатив або зовсім припинить помічати. Ця метрика допоможе рекламній кампанії не перетворитися на спам.

CTR. Покаже скільки людей, які побачили рекламу, взаємодіяли із нею. Низький CTR – це сигнал оптимізації рекламної стратегії.

Ліди. Покаже скільки людей виконали цільову дію після переходу на майданчик із рекламного посилання.


Висновок


Просування брендів, товарів, послуг чи інтернет-магазинів в Instagram — сучасний зручний варіант маркетингу. Вміння працювати тут допоможе вашому бізнесу розвиватись на фоні конкурентів. Потрібна допомога із просування instagram-аккаунту та послуг з реклами? Зверніть до спеціалістів із SMM-агентства IMPEL заповнивши форму зворотнього зв'язку. Ми допоможемо вашому бізнесу розвиватись ефективно!




37 переглядів0 коментарів
bottom of page