top of page
  • Фото автораОстап Микитин

Кейс "Електромобілі з Китаю під ключ"

Оновлено: 7 трав.




IT Cars — Українська компанія, що займається підбором, доставкою електрокарів європейських, китайських та інших світових виробників із Китаю.

Завдання:

Знайти клієнтів, які бажають придбати новий якісний електромобіль за допомогою реклами у facebook/instagram

Тривалість співпраці:

Жовтень 2023 — дотепер

Що було зроблено:


  1. Клієнт звернувся із потребою залучення клієнтів, які зараз чи в недалекому майбутньому розглядають для себе купівлю нового електрокара. Частка електромобілів на ринку авто в Україні постійно росте і на це є кілька причин:

  • Відсутність мита.

  • Дешевизна електромобілів із Китаю в порівнянні до аналогічних авто вироблених в Європі оскільки китайські заводи виробляють майже усі електробатареї у світі, також там діє значне субсидування, держава підтримує виробників та покупців.

  • Красивий дизайн електромобілів.

  • Значна економія коштів на паливі.


2. Компанія IT Cars вже більше 10 років в логістиці товарів з Китаю тому клієнти можуть бути впевнені у своєму виборі нас для купівлі електромобіля. Завдяки оптимізації операційних витрат компанія пропонує клієнтам найвигідніші умови щодо купівлі електромобіля, тобто найнижчу ціну на українському ринку серед конкурентів і це правда, ми перевіряли :)


3. У клієнта була лише instagram-сторінка на якій раніше запускалась реклама тому там вже була певна кількість підписників, але сторінки у facebook не було. Ми її створили, періодчино наповнювали контентом, а також запустили рекламу на вподобання таким чином отримавши перші кілька сотень підписників у facebook, накруток ботами ми не робили і не рекомендуємо це робити будь-кому, про що неодноразово писали у нашому блозі. У highlights інстаграм додали ще одну рубрику з цінами на найпопулярніші моделі електромобілів, щоб клієнт одразу міг побачити кінцеву ціну під ключ зайшовши до нас в instagram.


4. Рекламні цілі

Визначились із основною рекламною ціллю — лідогенерація. У формі, що залишав покупець він заповнював свої контактні дані, а також місто. Усі заявки автоматично одразу приходять клієнту у телеграм, це дозволяє швидко реагувати на запити.


5. Аудиторія реклами

Рекламу ми одразу розділили по геолокації на людей, що живуть у обласних центрах і на тих хто живе за їхніми межами, таким чином ми могли перевіряти різні гіпотези. Вік 25-55, здійснили розподіл аудиторій за інтересами, згодом додали також аудиторію ремаркетингу та lookalike.


6. Креативна частина

В момент коли ми починали роботу над креативами стався ситуатив, а саме — Ілон Маск зашкварився коли виклав у твіттер зображення із президентом Зеленським де висміяв його. В мережі посилився хейт Тесли і ми цим скористались:



Результат не змусив себе довго чекати, в коментарях було багато позитивних відгуків про рекламу і ми отримали перші заявки з вартістю 200грн за одну:

Але як це часто буває із ситуативами — вони швидко вигорають, проте за цей час ми встигли підготували кілька якісних креативів, які гарно себе зарекомендували. Станом на зараз розробляємо нові креативи щомісяця, активно використовуємо штучний інтелект, аналізуємо конкурентів. Використовували креативи різних типів:


  • Класичні

  • З китайським антуражем


Ефективність результатів на скріншоті нижче:

Звісно, не усі клієнти були готові придбати автівку одразу, сам процес купівлі досить тривалий, але приємно що за час співпраці вдалось продати кілька "електричок" 🤗.


А це наші highlights в класичному стилі:



Необхідний якісний та ефективний SMM для бізнесу? Співпраця з нами як з досвідченим SMM-агентством забезпечить вам найкращий результат.



15 переглядів0 коментарів
bottom of page