top of page
  • Фото автораIMPEL

Кейс B2B "Виробник кріообладнання"

Оновлено: 1 серп. 2023 р.



Cryomed — провідний світовий виробник обладнання для кріотерапії. Кріосауни та кріофени, що виробляються компанією, використовуються у фітнес-центрах, косметологічних центрах, готелях, відпочинкових комплексах. Майже усі професійні спортсмени та селебріті використовують кріотерапію у своїх протоколах лікування, відновлення, краси. Представлені більш ніж у 70 країнах світу, 1632 задоволених клієнти.


​Завдання

Клієнт звернувся із необхідністю ведення соцмереж та потребою в залученні нових партнерів через соцмережі.

Дані роботи до цього не проводились.

Тривалість співпраці:

Починаючи з 2020 року — дотепер


Що було зроблено:


1. В першу чергу було підготовано стратегію просування і ми почали паралельно розвивати спільноти у facebook та instagram. З часом пріорітет перекочував на instagram адже там ми почали отримувати більше органічних взаємодій, але усі публікації кросспостимо у facebook.


2. Контент який ми публікували спочатку був різноманітний — про компанію, продукція, переваги кріотерапії, дослідження, FAQ, співпраця, розважальні, кріотерапія тощо, активно використовували фірмовий стиль. Але з часом ми побачили, що найбільше аудиторія реагує із контентом який ми публікуємо від наших партнерів (UCG-контент), це зазвичай про те як відбувається сеанс кріотерапії в кріосауні. Тому ми зробили акцент на такому контенті, об'єднуємо його із важливою інформацією про нас та час від часу постимо меми використовуючи вироби компанії. Після того як instagram додав можливість публікувати REELS частка ucg-контенту на сторінці виросла до 70%.



3. Заповнено highlights інформацією про важливість кріотерапії та портфоліо компанії.


4. Створено GIF-стікери, які користувачі радо публікують у своїх stories. Загальна кількість їх переглядів становить 2млн — https://giphy.com/Cryomedpro

Важливо, що майже усі ці стікери брендові, тому окрім розважального характеру вони працюють на впізнаваність бренду.


5. Розробка рекламних креативів, оголошень та запуск таргетованої реклами.

Практично одразу ми визначили для себе пріорітетну рекламну ціль — лідогенерація. Вона дозволила отримувати контакти зацікавлених у обладнанні користувачів з детальною інформацію про людину — окрім звичних імені та номера ми отримуємо інформацію про те для якої сфери бізнесу необідне кріообладнання, рід діяльності (місце праці). Форму налаштували таким чином щоб випадкових заявок майже не було, а усі ліди одразу потрапляють до менеджерів в Telegram де вони можуть миттєво їх опрацьовувати що є максимально зручним. Постійно працюємо над зниженням CPM та кінцевою вартістю ліда, періодично змінюємо рекламні креативи.


Деякі рекламні креативи:




Результати нашої діяльності за останній рік:


✅ рекламні кампанії — 25 країн

✅ отримані заявки — 4 400

✅ вартість заявки ≈ 4 €




Необхідний якісний та ефективний SMM для бізнесу? Співпраця з нами як з досвідченим SMM-агентством забезпечить вам найкращий результат.


bottom of page